2011. december 24., szombat

VGA csomag PCIe vegyesen nem ad képet 10db 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó a képen látható videókártya csomag. A fotók a termékről készültek.
Mind PCI express buszrendszerű. (többet vettem, a jókat kiválogattam, a többit nem javítottam, mert nem tudom. Előéletükről sem tudok semmit)
Nagyjából, emlékezetből...
4 darab Pegatron (Nvidia 210? ), 512 RAM
1 darab Nvidia Quatro NVS 285, 1 darab NVS295 (ezek 256MB ramosak)
Ati Radeon 4550 2 darab 512 MB-os?, és még 2 db ATI 512 MB-os 3400 valamennyi....
A kártya nem ad képet, de boot-ol a rendszer vele, nem ad hibajelzést.
Vagy ad képet, de beszemetel, illetve 10-30 perc után lefagy.
Hibásként árulom, aki lát fantáziát benne, kérem licitáljon.
Visszavásárlás, garancia nincs, 1 Ft-ról indul, és hibásként árulom.
Személyes átvétel kizárólag Budapest 18. kerület Bélatelepen lehetséges.
Ha Postán kéred, csomagként küldöm jól becsomagolva, és elvesztés esetén megtérítem a költségedet!
Csere köszönöm, nem érdekel. Telefonon reggel 10 óra után vagyok elérhető este 6-7 óráig.
A legmagasabb licit/vagy a villám ár nyer! Átvételre/utalásra max. 8 napot várok, utána negatív értékelést adok.
Ki nem veszek darabot belőle.
"Mennyiért zárnád le előbb":....   Villám ár!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-25 22:44
. VGA csomag PCIe vegyesen nem ad képet 10db 1Ft - Jelenlegi ára: 1 Ft